مجله آموزشی ، خبری و تفریحی سفیدان

بانک سوال و پاورپوئنت و مطالب آموزشی دوره دبیرستان ، مطالب فوتبالی و تفریحی

مجله آموزشی ، خبری و تفریحی سفیدان

بانک سوال و پاورپوئنت و مطالب آموزشی دوره دبیرستان ، مطالب فوتبالی و تفریحی

معاون توسعه مدیریت وپشتیبانی سازمان پژوهش وبرنامه ریزی آموزش و پرورش گفت: کتاب های درسی در استانها، از پانزدهم شهریور و در تهران از 18 شهریور توزیع می شود.


حسین طلایی زواره در جمع خبرنگاران افزود: امسال کتب درسی دوره پیش دانشگاهی در کل کشور و ابتدایی در شهر تهران به صورت اینترنتی به فروش می رسد و هدف از فروش اینترنتی نیز اصلاح فرآیند توزیع و توسعه فرآیند شهروند الکترونیک و کاهش دغدغه خانواده هاست.
وی گفت: دانش آموزان دوره پیش دانشگاهی و ابتدایی شهر تهران بعد از ثبت نام در مدرسه به پایگاه الکترونیکی فروش کتب الکترونیکی مراجعه و بر اساس کد دانش آموزی کتاب های درسی را تهیه و وجه آن را به صورت آنلاین پرداخت می کنند.
طلایی زواره افزود: پس از این مراحل کد رهگیری به دانش آموزان داده می شود و همزمان این کد در سامانه مدارس ثبت می شود که با اعلام این کد  می توانند کتابهای درسی را دریافت کنند.
وی گفت: کتب دانش آموزان ابتدایی ، پیش دانشگاهی و شاخه فنی حرفه ای در مدارس و دانش آموزان دوره متوسطه اول و دوم در کتاب فروشی توزیع خواهد شد.
معاون توسعه مدیریت و پشتیبانی سازمان پژوهش و برنامه ریزی آموزش و پرورش افزود:تیراژ کتاب های درسی 124 میلیون جلد  در 980 عنوان است و قیمت آنها نیز حدود 15درصد افزایش داشته است.

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی