مجله آموزشی ، خبری و تفریحی سفیدان

بانک سوال و پاورپوئنت و مطالب آموزشی دوره دبیرستان ، مطالب فوتبالی و تفریحی

مجله آموزشی ، خبری و تفریحی سفیدان

بانک سوال و پاورپوئنت و مطالب آموزشی دوره دبیرستان ، مطالب فوتبالی و تفریحی

۱۱۹ مطلب در می ۲۰۱۵ ثبت شده است

برای دریافت به ادامه مطلب بروید

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ 31 May 15 ، 11:48
امیر امیرسفیدان

به نوشته لاپلاس رو به رو شدن با مارها هرگز اتفاق خوشایندی نبوده ولی تصور کنید 50 تا 60 میلیون سال پیش زندگی می‌کردید، زمانی که مارهای تیتانوبوآی عظیم‌الجثه حکمرانان بلامنازع کره‌ی زمین بوده‌اند!

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ 31 May 15 ، 11:35
امیر امیرسفیدان

برای دریافت و پخش آنلاین ترانه زیبای آخشاملار به ادامه مطلب بروید

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ 31 May 15 ، 11:30
امیر امیرسفیدان

بدین وسیله به اطلاع کلیه داوطلبان متقاضی ثبت‌نام و شرکت در آزمون استخدامی دیوان محاسبات کشور در سال 1394 می‌رساند، که ثبت‌نام در این آزمون منحصراً به صورت اینترنتی از طریق پایگاه اطلاع‌رسانی سازمان سنجش‌ آموزش کشور به نشانی: www.sanjesh.orgاز روز یکشنبه مورخ 94/03/03 آغاز و در روز یکشنبه مورخ 94/03/10 پایان می‌پذیرد. لذا کلیه متقاضیان، ضرورت دارد که در مهلت در نظر گرفته شده و پس از مطالعه شرایط و ضوابط عمومی و اختصاصی آزمون و فراهم نمودن مدارک و اطلاعات مورد نیاز ثبت‌نام، نسبت به ثبت‌نام در آزمون فوق اقدام نمایند.

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ 27 May 15 ، 14:30
امیر امیرسفیدان

برای دریافت سوالات و پاسخنامه امتحان نهایی درس زبان فارسی سوم کلیه رشته ها به ادامه مطلب بروید

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ 27 May 15 ، 11:34
امیر امیرسفیدان

رئیس مرکز سنجش وزارت آموزش‌وپرورش در واکنش به صدور اطلاعیه استخدام: عبدالرسول عمادی در گفت‌وگو با خبرنگار اجتماعی خبرگزاری تسنیم در پاسخ به این پرسش که اطلاعیه‌ای در خصوص برگزاری آزمون استخدامی آموزش و پرورش منعکس شده که از متقاضیان درخواست دارد برای ثبت نام در آزمون به آدرس مرکز سنجش وزارت آموزش و پرورش از تاریخ ۲۰ اردیبهشت مراجعه کنند،‌اظهار داشت:‌ اطلاعیه‌ای که در این خصوص منعکس شده جعلی است.

۱ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ 27 May 15 ، 11:29
امیر امیرسفیدان

خبرگزاری آریا- امیر امیری :پس از حواشی دیدار تراکتورسازی در مقابل نفت تهران برخی ها عمدی بودن حواشی روز پایانی لیگ برتر مطرح کردند که در این ارتباط مسئولین فدراسیون فوتبال و وزارت ورزش و جوانان نسبت به هیئت فوتبال و سازمان ورزش وجوانان استان آذربایجان شرقی پیگیر احقاق حق هواداران تراکتورسازی بوده اند.

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ 23 May 15 ، 13:20
امیر امیرسفیدان

خبرگزاری آریا - در حالی که یک هفته از بازی تراکتور با نفت تهران می گذرد ویدئو جدیدی در یکی از سایت های هواداری تراکتور منتشر شد که در این ویدئو کفاشیان در برنامه صبح و ورزش روز دیدار تراکتور با نفت می گوید مقام دوم هم برای تراکتور کم نیست .

۱ نظر موافقین ۰ مخالفین ۱ 23 May 15 ، 13:19
امیر امیرسفیدان

زندگی سختی های زیادی دارد و همه ما برای داشتن یک زندگی شاد تلاش می کنیم. اما شاد بودن یک طرف آن است. برای این که شاد بودن را در کنار طول عمر زیاد داشته باشیم، چه نکاتی را باید رعایت کنیم؟ به ۱۴ نشانه ای که ما در اینجا برایتان آورده ایم توجه کنید، اگر این نشانه ها را دارید، شما طول عمر زیاد و زندگی شادی خواهید داشت.

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ 22 May 15 ، 11:30
امیر امیرسفیدان

اندی روبین (Andy Rubin) در سال ۲۰۰۴ تماسی فوری با دوست خود استیو پرلمن (Steve Perlman) می گیرد. او برای پرلمن توضیح می دهد که استارتاپ، یعنی اندروید در خطر است. روبین هیچ گاه فکر نمی کرد دوباره مجبور به پول گرفتن از دوستش شود، اما این بار شرایط وخیم تر از گذشته است. پول نقد اندروید که کارش ساخت نرم افزار برای گوشی است، تمام می شود و سرمایه گذاران دیگر حاضر نیستند به این استارتاپ پول بدهند.

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ 22 May 15 ، 11:25
امیر امیرسفیدان